زندگانی زنده مانی گشته است

متن مرتبط با «گویم؟» در سایت زندگانی زنده مانی گشته است نوشته شده است

یارب! غم بیu200cرحمی جانان به که گویم؟

  • نیلوبلاگ

    (غم دوران)یارب! غم بیرحمی جانان به که گویم؟جانم غم او سوخت، غم جان به که گویم؟نی یار و نه غمخوار و نه کس محرم اسراررنجوری و مهجوری و حرمان به که گویم؟آشفته شد از قصهی من خاطر جمعیدیگر چه کنم؟ حال پریشان به که گویم؟گویند طبیبان که: بگو درد خود ، اما...دردی که گذشتهست ز درمان به که گویم؟دردی، که مرا ساخته رسوا ، همه دانندداغی، که مرا سوخته پنهان، به که گویم؟اندوه تو ناگفته و درد تو نهان بهْاین پیشِ که ظاهر کنم و آن به که گویم؟خلقی همه با هم ، سخن وصل تو گویندمن بیکسم، افسانهی هجران به که گویم؟دور ...

    ادامه مطلب
  • درxa0کنجxa0قفسxa0، قصهu200cیxa0پروازxa0، چه گویم؟

  • نیلوبلاگ

    (بیوگرافی)استاد عباس خوش عمل کاشانی ـ در بیست و پنجم دی ماه سال 1337 (مندرج در شناسنامه 1339/9/9) هجری شمسی در شهر کاشان چشم به جهان گشود.او فرزند یکی از قاریان و اساتید قرآن به شمار میرود. پدرش در نانوایی به شاطری مشغول بود و در کنار آن به ادبیات علاقه نشان میداد و چند اثر منظوم و منثور با درونمایهی طنز از او در مجلههایی که در دههی 30 هجری شمسی چاپ میشد منتشر شده است.عباس خوش عمل کاشانی در مدرسهی ابتدایی خیام ـ به مدیریت حجت الاسلام علی محمد مدرس ـ روحانی فرهنگی تحصیل کرد و سپس به مدرسهی راهنما...

    ادامه مطلب